دیگر وبلاگای خودمhttp://sheklak3.blogfa.comhttp://amirtatalo-s.blogfa.comhttp://tanhataren-tanha-s.blogfa.comhttp://salmankhan-s.blogfa.comhttp://yas-s.blogfa.comhttp://saharjoon.blogfa.comدوست داشتین سر بزنین تنهاترینم تو این دنیای بی مهر عاشقترینم تو این دنیای سنگیوقتی یه نفر میگههیچ کس منو دوس ندارهمنظورش از هیچکس یه نفر بیشتر نیستهمون یه نفر که واسه اون همه کسهنیـــــازی نیستاطرافمون پـــــر از آدم باشـــــههمـــــون چند نفری که اطرافــمون هستند آدم باشند کـــــافیه ! ته تنهایی همینجاست... ...ما را در سایت ته تنهایی همینجاست... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 16:08